You are currently viewing מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

 

 

1. שדרוג האתר (האימאג' – הלוגו – זו פאשלה שלי…)

*

כשאני מחוץ לאתר שלושה ימים זה מרגיש כמו שלוש שנים. טוב, לא ניכנס כאן לויכוח פילוסופי או פיזיקלי אם זה ייתכן, אז מספיק שאגלה לכם שאיש המחשבים של האתר – מתנדב כמו כולנו בשם עזרא אהרון – שם לב שעיצוב האתר לא עושה חסד עם משתמשי הסמארטפונים המנסים להיכנס לאתר, ובלי שנבקש ממנו הוא הציע עיצוב מעט שונה שישדרג את האתר לאלה המבקשים להיכנס אליו עם הסלולרי.

עזרא הוא 'האדם השקט' של האתר שמחוץ לקלעים עוזר לנו בכל מה שהוא יכול, ואנחנו כולנו חייבים לו המון.

אני לא יודע מתי זה יקרה. בקרוב יותר מאשר בעוד דור או דורותיים. אני גם לא יודע אם עזרא ייאלץ לסגור את האתר לכמה שעות, לכמה ימים, לכמה חודשים, או לכמה שנים. לי נראה שמשהו כמו "24 שעות" הוא הזמן שהייתי שם עליו את כספי אבל מה חורני כמוני יודע? כמה שייקח – ייקח. רציתי רק שתדעו שאנחנו לא יושבים על השמרים, כמו שאומרים החברים שלי מבני ברק.

2. אטלנטה יונייטד אלופת ליגת ה-MLS לעיני 73,000 צופים!

*

אטלנטה יונייטד ניצחה את פורטלנד 0-2 בגמר אליפות ה-MLS. לדעתי המשחק שבר כמה וכמה מחסומים בכדורגל כאן. אדבר על כך בהזדמנות אחרת.

חובה לראות ילדה בת 7 שרה את ההמנון. אני לא ראיתי דבר כזה לפני כן.

טירוף באטלנטה.

כל השדרים אומרים שהם לא ראו ערב כזה כאן, ולא רק בכדורגל.

תשמעו מה וותיק כמוני אומר לכם: הכדורגל נולד כאן היום BIG TIME !

סרטון שחובה לראות. ילדה בת 7? פשוט לא ייתכן!

 

(אם יהיה כתוב UNAVAILABLE אל תוותרו ולחצו על היכן שכתוב יוטיוב. זהו סרטון לדורות!)

*

אין אפשרות להעתיק את הסרטון. בשום אופן אל תתעצלו והיכנסו הנה:

 

*

טירוף טוטאלי באטלנטה:

 


*

 

3. קווין דוראנט אמר בזמן שהייתי במדינה אחרת – אוקיי, צפון קרולינה – ש-

 "Fewer star players want to play with LeBron James because of his style and the 'toxic' environment that follows him

*

 

האמת שמעט התפלאתי כשלא התעורר כאן דיון נוקב בקשר למה שאמר!

אז ככה: כולם יודעים מה קורה: לברון ג'יימס רוצה לפחות כוכב-על נוסף לידו בלייקרס.

קווין דוראנט – מבלי שאיש שאל לדעתו – אמר ככה סתם כדי שעולם הכדורסל יידע, שלשחק עם לברון זה לא – בואו נאמר זאת בעדינות, כפי שהוא אמר "APPEALING". 

'APPEALING'. בואו נראה. 'מושך'? 'מגרה'? 'מפתה'? 'מצודד'? משהו כזה אבל זה כל אחת מהמילים חלקי חמש או שש. בקיצור, זה כלל לא מושך או מפתה.

ולמה לא?

דוראנט אומר שמציאותו של לברון בקבוצה – כל קבוצה – היא TOXIC. מרעילה. הוא ממשיך ומסביר ש- א) המדיה מרעילה כל מצב בו נמצא לברון, ו-ב) מעט כוכבי-על אמיתיים מוכנים לוותר או להקטין את 'משמעותם', 'חשיבותם', או 'תרומתם' לצידו של לברון.

אני לא NECESSARILY לוקח את דברי דוראנט כדברי תוכחה!

אולי זה טבע הבריאה שכשחקן דומיננטי – במקרה של מייקל ניתן להוסיף 'אלוהי' – משחק בקבוצה, המדיה הופכת את האטמוספירה בקבוצה למרעילה. כל מילה, כל תזוזה, וכל מבע שקורה שם. כשאתה משחק עם אחד כמו לברון; או מייקל ג'ורדן; או קובי בריאנט, הקבוצה והמשחק הופכים להוליווד. הקבוצה והשחקנים הופכים למרכז החדשות וזוכים לכמויות דיו פי כמה מאשר מגיע להם. לא הייתי אומר זאת על משחק עם סטפן קרי או דוראנט עצמו. פשוט מאד, כשאתה משחק עם שחקן דומיננטי, אוטוריטרי, וכובשני כלברון, כל כוכב אחר המשחק איתו חייב – אם הוא רוצה בכך או לא; זה פשוט קורה – לשנות את משחקו כדי שיתאים ויתחבר למשחקו של הברון.

לכן שחקנים מצויינים – אך לא בהכרח עליונים – כסקוט פיפין, כריס בוש, או קווין לאב, הצליחו להביע את עצמם במשחק עם לברון. משחקם איתו השביע את תיאבונם ומאווייהם. כריס בוש למשל הפך מכוכב-על בטורונטו ללא יותר מאופציה שלישית במיאמי, ולא יותר מ-SPOT-UP SHOOTER. דוויין ווייד הסכים לתת את השרביט ואת השליטה למלך החדש גם משום שכבר הייתה לו אליפות עם תואר MVP של האליפות, וגם משום שהוא השיג כבר את מלכותו במיאמי. הייתי אפילו טוען שלברון הגיע בדיוק בזמן הנכון עבור דוויין ווייד, כי הוא איפשר לשוטינג גארד עוד שתי אליפויות ושנים של התעלות.

*

 

מצד שני, לאחד כמו קווין לאב לא היה אכפת שלברון יהיה המלך והמוציא לפועל, כל זמן שהוא נהנה, איך אומרים, מהפירות!

לקיירי אירוינג הייתה עם זה בעיה.

בינתיים בלייקרס אין את הבעיה הזאת כי הוא משחק עם תערובת של צעירים ובינוניים. לכן בינתיים הוא השליט העליון, ולא רואים כל הקרבה משחקנים אחרים כי הם פשוט לא יודעים טוב יותר.

מה שקיים היום על פני השטח (כמובן שאני לא יודע מה מתכונן 'התאגיד' של שמעון לעשות או לגרום, אולי אפילו להביא אליו את קווין דוראנט עצמו…) האופציות של לברון – אוקיי, הלייקרס – מצומצמות מאד.

מכל שחקני הווריורס האפשרות היחידה קליי ת'ומפסון, ולי נראה שהוא יעדיף לשחק עם השטן עצמו מאשר עם לברון. מלבד זאת, הוא הודף כל שאלה בקשר לעתיד עם תשובה חד משמעית: "אני נשאר בווריורס!". למעשה, ישנה עוד אפשרות תיאורטית: דוראנט עצמו, שיוכל להיות פרי אג'נט הקיץ אם ירצה, אבל אפילו שמעון לא מאמין שהתאגיד יכול להביא את דוראנט ללייקרס. אם אחרי שפתח את פיו ככה הוא יעבור ללייקרס, הוא יקבור את מורשתו כ'השחקן המטומטם והמניפולטיבי ביותר בתולדות ארה"ב והעולם המערבי".

האפשרות המעשית היחידה הנוספת הוא קוואי לינארד כי קיירי אירוינג יעדיף לשחק בהפועל נהריה מאשר עם לברון בלייקרס.

אז מה עם לינארד? כל מה שיש לי לומר לבינוני ההבנה כאן הוא שהוא כבר אמר שהוא אוהב לשחק בטורונטו, וכשדובר על 'עיר המלאכים' הוא אמר מאה פעמים שבכל מקרה הוא מעדיף את הקליפרס. לינארד – שראשו מוברג בצורה מוזרה – בחיים לא יסכים להיות משנה ללברון. נדמה לי גם שהוא לא סובל את לברון. מאין לי?

טיפוסים כלינארד לא יכולים להתחבר ללברון בשום אופן. זה עניין של ביו-כימיה.

הנה עוד מה דוראנט אמר:

"He has so many fanboys in the media. Even the beat writers just fawn over him. I'm like, we're playing basketball here, and it's not even about basketball at certain points. So I get why anyone wouldn't want to be in that environment because it's toxic. Especially when the attention is bulls— attention, fluff. It's not LeBron's fault at all; it's just the fact you have so many groupies in the media that love to hang on every word. Just get out of the way and let us play basketball."

*

דוראנט דיבר על סופר-כוכבים החייבים לשנות את משחקם בגלל לברון.

על קווין לאב הוא אמר:

"Kevin Love, he had to totally change his game to fit, to be a shooter," Durant said. "Which, I think, he deserves way more credit for switching his game. Bosh, same way. LeBron is a player that needs to play with guys that already know how they play the game — and shooters. Like, young players that are still developing, it's always going to be hard because he demands the ball so much, he demands control of the offense, and he creates for everybody."

*

 

כמובן שלברון עושה משחקני משנה טובים יותר כי הוא לוקח את כל תשומת הלב של ההגנה ואז הם חופשיים יותר, אבל ROLE PLAYERS (שגם עושים עבורו את ההגנה) יש לו די והותר בלייקרס.

דוראנט אמר:

"If you're Kyle Korver, then it makes sense [to play with James]," Durant said. "Because Kyle Korver in Atlanta was the bulk of the offense, and he's not a No. 1 option at all, not even close. So his talents benefit more from a guy who can pass and penetrate and get him open.

ו.לעומת זאת לינארד – –

"If you're a younger player like a Kawhi, trying to pair him with LeBron James doesn't really make sense. Kawhi enjoys having the ball in his hands, controlling the offense, dictating the tempo with his post-ups; it's how he plays the game. A lot of young players are developing that skill. They don't need another guy."

קווין לאב לעומת זאת???

"Love deals with the persecution of being a LeBron teammate, of being blamed, of dealing with his social-media undercutting, of being the fall guy, as he's called himself … There have been so many days and nights where Kevin Love has walked out of a building feeling beleaguered or beaten down … because of LeBron."

"So much hype comes from being around LeBron from other people," Durant said. "He has so many fanboys in the media. Even the beat writers just fawn over him. I'm like, we're playing basketball here, and it's not even about basketball at certain points. So I get why anyone wouldn't want to be in that environment because it's toxic. Especially when the attention is bullshit attention, fluff. It's not LeBron's fault at all; it's just the fact you have so many groupies in the media that love to hang on every word. Just get out of the way and let us play basketball."

הנה הסרטון בו קווין דוראנט אומר חלק מדבריו:

*

4. אז מה בקשר לטרייד המשולש?

 

*
וואללה שנדמה כאילו אנחנו כבר בינואר ותקופת הטריידים הגדולה הגיעה לחופינו.
הקאבס עשו טרייד של הגארד ג'ורג' היל והפורוורד סם דקר לבאקס ולויזרדס עבור מת'יו דלבדובה, ג'ון הנסן, ובחירות דראפט ראשונה ושנייה ב-2021.
*
הטרייד של היל, שנה אחרי שהובא מסקרמנטו, מראה שהקאבס ממש מעוניינת בשידוד מערכות, בעוד שהבאקס יודעת שהזמן הוא עכשיו, ולפי מה שאני ראיתי במשחקים האחרונים אריק בלדסאו פשוט לא מספיק טוב להוביל את מילווקי מעבר לגמר המזרח. דלבדובה – שהיה אהוב הקהל בקאבס – חימם את סוף הספסל במילווקי ולא שומש שם מספיקה כי מה שהיה טוב לקאבס – מלחמה ואנרגיה – לא היה חשוב לבאקס.
דלבדובה בן ה-28 בילה את שלוש שנותיו הראשונות עם הקאבס שם הפך למן 'CULT HERO', אבל הבאקס לא צריכה 'CULT HERO'. כבר יש לה אחד עם אזרחות יוונית. מצד שני היא גם חוסכת 18 מיליון לעונת 2019-20, ועם מחשבה וקצת מזל היא יכולה ממש להפוך לקבוצה עילית. גם הנסן לא חסר יותר מדי מאז שברוק לופז השתלט על עמדת הסנטר (וכמובן שיש לה גם את תון בייקר וכריסטיאן וודס, ועתה גם את ג'ייסון סמית'). הבאקס מסודרת תחת הסל, וכמובן שהגריק פריק הביע מזמן את רצונו לשחק יותר דקות כפאור פורוורד.
*
הקאבס מעוניינת יותר בבחירות דראפט מאשר חיסכון בכסף לעתיד, ולי נראה שישנו כאן "WIN-WIN SITUATION".
דלבדובה היה כה מבסוט מהטרייד, שמיד כשזה נודע הוא עלה על מטוס לכיוון קליבלנד. "שם הקריירה שלי פרחה ושם אני אוהב להיות ולשחק", הוא אמר כשנחת שם.
הויזרדס גם היא הייתה מעורבת בדיל כשהיא קיבלה את סם דקר ושלחה את ג'ייסון סמית' לבאקס.

*

5. יש היגיון באיור הזה. זאת לא סתם תמונה...

קס

6. ריצ'רד ג'פרסון: "השופטים החליטו ללמד את גובר לקח עוד לפני המשחק"

 

 

“That’s just disrespectful. I’m not a big fan of this. This was literally targeting by the officials.

…. Look, the referees, they kind of work together, they take things [personally]. When you get fined, then you understand that ‘hey, look, I might not get a call for a couple of weeks.’

But this right here… I met with [commissioner] Adam Silver and one of the things I talked about with him was officiating. Officiating is better this year than it was last year… but you can’t have that. You can’t have a referee call a foul one second into a game on a jump ball. Show me another time that this has happened to start the game. How many times has this happened to start the game? And it just happens to be on the play [after] a guy got fined for criticizing the officials?”

7. לבר בול לבנו: "?FEAR GOD? HOW ABOUT FEARING ME???"

 


*

לבר בול הבהיר לבניו כבר לפני כמה שנים שהוא 'שונא טאטו'.

מסתבר שהבנים לא שומעים כל כך בקול האב או שהכל הוא חלק מההצגה.

ליאנג'לו הקטן הגיע הביתה עם הטאטו "FEAR" ואז "GOD", וזה אחרי שגם לונזו וגם למלו הימרו את פי האב.

כנראה שהאב הוא לא האלוהים של הבנים.

 

8. תמונה מההיסטוריה:

דרל הילמן מהפייסרס בימי ה-ABA

9. סטיב סמית' משחק אותה 'ישן' בגלל מקס קלרמן

 

סטיב סמית' לא יכול היה להאמין במה שקלרמן אמר. גם במה שאמר על קלרמן, וגם כשבחר במג'יק ג'ונסון לפני סטפן קרי לקחת את הכדור האחרון "אם גורל העולם היה תלוי בזה":

 

 

 

10. פיפין מאמין שכרמלו אנטוני הוא "בחירה מושלמת" עבור הלייקרס

*

 

פיפין אומר:

“I think this would be a great fit for Carmelo. LeBron is the one player that can kind of revise his career, can set him up for success.

And I think Carmelo has to now take a step back and realize where he is as a player. Be willing to come off the bench, be willing to sacrifice. I think some of the things that he’s said has caused him not to be in the league today. I don’t feel like his play has played him out of the game, yet.

…. I think that the Lakers could use him. I think the low-post scoring that Carmelo is capable of could help them, and also be a passer out of it. I do see some value for him coming to the Lakers.”

11. חנוכה ב-NBA (חסרה רק חנוכייה)

*

 

12. ג'ואל אמביד "לא אוהב" את מה שקרה לו

(מאז שג'ימי באטלר הגיע ולקח לו ""I think it's mainly because of the way I've been used, which is I'm being used as a spacer, I guess, a stretch-5, which I'm only shooting [29] percent" from 3-point rang

http://www2.philly.com/sixers/philadelphia-sixers-joel-embiid-brett-brown-nba-jimmy-butler-20181208.html

הוא מוסיף:

"But it seems like the past couple games, like with the way I play, our setup, [coach Brett Brown] always has me starting on the perimeter … and it just really frustrates me."

האם הוא ביים פציעה נגד דטרויט כדי שכולם יבינו טוב את המסר?

*

*

13. הלילה דונצ'יץ' מסיים עם 11 נקודות רצופות לקבור את הרוקטס

 

14. האם אריק ספואלסטרה הוא המאמן הטוב ביותר ב-NBA?

מתחיל להיראות כך!

 

Heat
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
J. Johnson PF 29 7-11 1-4 3-3 0 8 8 3 1 1 1 1 -1 18
R. McGruder SF 40 4-11 2-6 1-1 0 4 4 0 1 1 4 3 +13 11
J. Winslow SF 39 7-16 1-7 6-8 0 6 6 9 2 0 1 4 +28 21
B. Adebayo C 29 7-10 0-0 0-0 2 6 8 4 1 1 0 4 +25 14
T. Johnson SG 7 2-3 2-3 2-2 0 1 1 0 0 0 1 1 +5 8
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
K. Olynyk PF 30 2-13 2-8 9-11 4 6 10 4 1 1 1 5 +12 15
U. Haslem PF 8 1-2 0-0 0-0 1 3 4 0 0 0 0 1 +2 2
D. Jones Jr. SF 24 2-5 0-1 3-6 5 6 11 1 1 2 0 4 +16 7
D. Wade SG 32 8-21 5-10 4-8 2 4 6 6 1 1 3 1 +15 25
H. Whiteside C Has not entered game
G. Dragic PG Has not entered game
J. Richardson SG Has not entered game
TEAM 40-92 13-39 28-39 14 44 58 27 8 7 11 24 121
43.5% 33.3% 71.8%
Clippers
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. Gallinari SF 33 3-10 1-3 5-6 2 8 10 3 0 1 4 2 -13 12
T. Harris SF 36 8-19 2-8 2-2 0 6 6 1 2 0 2 4 -4 20
B. Marjanovic C 13 3-6 0-0 2-2 3 1 4 0 1 0 3 2 -6 8
S. Gilgeous-Alexander PG 19 3-9 0-1 2-2 1 2 3 2 1 0 1 3 -9 8
A. Bradley SG 37 3-6 1-3 0-0 0 4 4 1 0 1 1 3 -21 7
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
M. Scott PF 13 2-8 1-7 1-2 0 2 2 0 0 1 0 3 -11 6
M. Harrell PF 28 4-8 0-0 2-5 4 5 9 1 0 3 1 5 -25 10
P. Beverley PG 24 1-5 1-4 6-6 2 5 7 3 1 2 1 2 -9 9
T. Wallace SG 7 0-2 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 1 -6 0
S. Thornwell SG 1 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 -3 0
L. Williams SG 28 6-16 1-3 5-6 0 3 3 5 0 0 2 1 -8 18
M. Gortat C Has not entered game
M. Teodosic PG Has not entered game
TEAM 33-89 7-29 25-31 12 36 48 16 5 8 15 26 98
37.1% 24.1% 80.6%
+/- denotes team's net points while the player is on the court

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 111 תגובות

  1. מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

    אחלה מעורב, תודה רבה מנחם, טוב שחזרת.

    התבטאות "מעניינת" של אמביד, קצת מוזר לי שזה יוצא החוצה בשלב מוקדם כל כך. ברט בראון צריך לשבת איתו ולהסדיר את הציפיות. אמביד מתוסכל זה לא טוב לעתיד של פילי.

  2. איך התגעגעתי למעורב.
    התלונות של אמביד הגיוניות השאלה היא אם פילדלפיה רוצה ריווח לסימונס או באטלר או אפילו לאמביד עצמו למה לעזעאל הם שיחררו את איליאסובה בקיץ?
    נכון שעל באטלר הם לא ידעו אבל זה לא שהם חשבו שסימונס או פולץ יהפכו לקלעים ולהשתמש באמביד לריווח זה פשוט בזבוז הכשרון שלו.

  3. מנחם לגבי מה שדוראנט היה כבר דיון גדול על זה כאן, כנראה שפיספסת.

    דוראנט יגיע ללייקרס על גופתו המתה, הוא בעצם הודיע שלברון יכול להמשיך לחלום.

    קרי- לא יגיע
    קליי- לא יגיע, הוא לא אוהב את לברון
    דוראנט-לא יגיע
    קיירי-לא יגיע
    קאווי-לא יגיע הוא ישאר בקנדה או לקליפרס. אני אגב מזמין אותו לפילי בכיף בחינם כמו שאומרים חבריך
    יאניס-לא יגיע עד סיום החוזה. אחרי החוזה בהחלט ייתכן שהוא הסופרסטאר הבא של לייקרס שינחיתו אותו.
    ראס-לא יגיע
    הארדן-לא יגיע
    באטלר- מרוב ליקוקים לקהל של פילי הוא חותר לחוזה המקס ולא יגיע. יש אולי סיכוי קלוש אם יתפתחו סכסוכים וכאלו שילך לתאגיד.
    גורג- אמר את דברו
    דרוזן-לא נראה לי הוא בקטע למרות שכל הבעיות הפסיכולוכגיות והנפשיות יפתרו או יחמירו בתאגיד.
    .

    אז מי נשאר?

    אולדיפו- נראה עוזר קלאסי ללברון והסוג שלברון אוהב. סותם חורים בהגנה, אחד על אחד וצייתן. השאלה אם אינדי יקבלו הצעה שאי אפשר לסרב לה

    כריס פול- סיכוי קלוש ביותר ורק בתנאי שיוסטון יעשו עליו בי אאוט ויחתום בסכום זעום אח"כ בתאגיד למרות שהוא כבר עם דמי חבר שם. זה לא יקרה העונה.

    אנתוני דיוויס- הוא חתום בתאגיד והאיש של לברון. הבעיה שיש לו עוד שנתיים בחוזה ולא הוא מחליט ולא התאגיד מחליט.
    אבל התאגיד יכול לסחוט את הנהלהת השקנאים בכל מיני תמונות של דמפס עם דוויט וטרנסג'נדר ובלחץ הזה להנחית את AD כבר בקרוב תמורת אינגראהם דוראנט הבא, לונזו הסופרסטאר ופופ הצלף האימתני ומחסל ההגנתי. הוא האופציה הכי ריאלית והכי טובה ומדובר בסופרסטאר.

    דמיאן- הוא יכול לומר שאוהב את פורטלנד כמה שבא לו, גם AD אמר שהוא מת על נ"א ושזה הבית שלו. שטויות כאלו שמענו. אין לי ספק שהתאגיד מפעיל לחצים על דמיאן לחתום במשפחת קלאץ אבל פה זה בעיה קשה כי יש לו 3 שנים בחוזה ודמיאן טרם הבין שהוא לא יוביל את הבלייזראז לשום מקום חוץ מסיבוב ראשון וגם הבלייזרז לא הבינו זאת או שכן יודעים זאת אבל טוב להם בממצבם הנוכחי כקבוצה חביבה, תחרותית ובפלייאוף וזהו.
    כדי להנחית את דמיאן התאגיד צריך ליצור אנדרלמוסיה בפורטלנד עם ספינים ולגרום לדמיאן לבקש טרייד לאל איי.

    קמבה-סיכוי טוב שיגיע בקיץ אלא אם כן יציעו לו הצעה שאי אפשר לסרב בקבוצה אחרת סטייל מורי לפול. יש גם סיכוי שיגיע כבר בקרוב ששארלוט יבינו שהם צריכים לעשות מהלך אבל זה עם סיכוי נמוך כי מייקל לא יחזק את לברון, אין אהבה ביניהם.

    ביל-גם סיכוי לא רע שיגיע לאל איי בקרוב מאד תמורת כמה גופות.

    1. מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

      נשמע לי כמו:
      קמבה – סבירות גבוהה, אבל עדיין לא מספיק לאליפות.
      דיוויס – סבירות בינונית, יכול להספיק לאליפות.
      והשאר כנראה לא יקרו.
      בקיצור – כנראה שעדיף היה ללייקרס ללכת על פול ג'ורג' או קוואי כשהיו על המדף.

  4. ברוך רובין

    מנחם מצויין, אני אגיב רק על נושא אחד עכשיו וזה כרמלו לליקרס, אם החורבן הזה מגיע אלינו אנחנו מחוסלים או יפרק את הלייקרס על המגרש ומחוצה לו (שחקן הגנה והתקפה נוראי, רעל בחדר הלבשה שחושב שהוא סטאר) מקומי לא בליגה אלא במסעדה הקרובה. אני באמת לא מבין יש GM כאלה סתומים שקוראים עברית ומאמינים למה שדה שוט כותב? איך הם מוכנים להכניס רעל כזה לקבוצה, אוקלהומה ויוסטון הם דוגמאות חיות לאסון כרמלו.
    אני מקווה שGM לברון מסוגל להגיד לשמנמן מצוות הבננה שמקומו בLA יהיה רק בשוארמת תל אביב, ולא בלייקרס.

  5. ברוך רובין

    וחייב להגיד מילה טובה על דונציץ, אני לא מאמין כל כך בתקרה של הילד הזה אבל הערב הוא היה מדהים, פעם ראשונה מאז ימי בירד שהרגשתי קסם כזה בשחקן לבן (קרי לא נחשב), שהייתה לי הרגשה שהכדור יכנס ושהוא יוביל את הקבוצה לחוף מבטחים, הופעת ענק של הרוקי.

    1. אני אופתע אם לברון יביא אותו. הוא לא עד כדי כך טיפש ויודע מה שאנו יודעים. אבל הלוואי ואני טועה. לראות את מלו לובש מדי לייקרס זה החלום שלי ועוד לצד התאגיד

  6. חגי "התותח" ניסני

    תודה רבה מנחם. דונצ'יץ' זה לשפשף את העיניים. אם טרי יאנג לא יהפוך לסטף קרי הבא הם זו תהיה בכיה לדורות באטלנטה. זה באמת בלתי נתפס מה שהוא עושה. רוקי ששווה לקום בשבילו

      1. חגי "התותח" ניסני

        שמעון אל תגזים. אני אישית חושב שיאנג יכול להתפתח לדבר הבא אבל מה שלוקה עושה הוא נטול הקשר קבוצתי. סלים בקלאצ' בסטפ-בק על שומרים מצויינים. מותר לפרגן לבחור המדהים הזה שלמרות שאסתטית ישנם שחקנים שאני הרבה יותר נהנה לראות אני לא יכול לעצום את העיניים שלי ממה שהוא עושה ומהקסם שהוא מביא.

  7. אם יש נחמה מסויימת בכך שלוקה לא נבחר על ידי הסאנס,
    זה שבשורות הסאנס הוא לא היה זוכה לאותה במה, לאותן הזדמנויות.
    כך שאיבדנו את לוקה במדי הסאנס,
    והרווחנו את לוקה לג'נד.

    דרך אגב, הדמיון הכי גדול בין לוקה ללג'נד המקורי, זה שה-2 הראו, פעם אחר פעם, איך לפעמים הסטטיסטיקות פשוט מרמות.
    הנתונים היבשים של נק', אס', רב',
    אלו פשוט לא מצליחים לספר את הסיפור שלו.

    1. הציפור הנדירה

      ועדיין המספרים מספרים סיפור נפלא. בירד הוא היחיד בכל הזמנים עם ממוצעים של לפחות 24, 10, 6[, 1.5], כשאין אחד עם ממוצעים של לפחות 20, 10, 5. וזה כאשר פציעות לא מעטות פגעו בנתוניו במידה זו או אחרת (ואז הוא היה היחיד עם ממוצעים של מעל 25, 10, 6 ואולי 25, 11, 6), וגם אחוזי הקליעה שלו בקריירה נהדרים.
      (לברון הוא היחיד עם ממוצעים של לפחות 27, 7, 7 וללא פגיעה משמעותית של פציעות (ועדיין הם ממוצעים יוצאים מן הכלל כמובן) ואם אחוזי קליעה טובים מאוד מהשדה ובינוניים מאוד מהקו)

  8. בניגוד להתייעצות עם שמעון אני מרגיש צורך ליידע פה שבפרסומים האחרונים של התאגיד בדארקנט די ברור שדוראנט מגיע ללייקרס. יותר מזה.,. מה שהוא אמר בא לצמצם את התחרות מצד כוכבים נוספים שרוצים להגיע.
    הוא הוזהר מהמשמעות של המהלך אבל אבל בחר בטקטיקה הזו בכל זאת
    🙂

    1. חח אתה אומר הפוך על הפוך? התאגיד יבחר את דוראנט בחירה 1 בדראפט בכל מצב שכל הכוכבים יעמדו לבחירה. הוא הראה את זה באולסטאר האחרון.

      אז אין תחרות לדוראנט באמת, אין מישהו שהתאגיד יעדיף על KD כי אין מישהו ששם את הכדור טוב ממנו ולא צריך אותו גם הרבה.

        1. באיזה עולם? ראית את מי לברון בחר בדראפט לאולסטאר. דוראנט הרבה יותר טוב מדיוויס. אם לברון היה יכול לבחור ברור שהיה לוקח כת דוראנט. בכלל יש פה מידהו שהיה לוקח את דיוויס לפני דוראנט שהוא בונה קבוצה?

          1. בעולם בו משחקים כדורסל.

            השאלה היא לא מי שחקן טוב יותר,
            אלא מי יתאים יותר ללייקרס לצד לברון בטווח הקצר,
            ולעתיד הקבוצה בטווח הארוך (דוראנט בן 30. דייויס בן 25).
            התשובה הברורה היא AD.

            לגבי "ראית את מי לברון בחר" –
            למה זה בכלל משנה?
            כל השטות הזו של "התאגדי", הנרטיב שלה הרי התנפץ בפיך פעם אחר פעם.
            לא נמאס לך?
            מי שמקבל את ההחלטות בלייקרס הוא מג'יק. לא לברון.
            ומג'יק, בהינתן האפשרות, בלי למצמץ לוקח את דייויס (אם וכאשר טרייד עבורו מתאפשר).

          2. גיא ממש לא. כי דוראנט בניגוד להארדן ראס או קרי יהיה מעולה גם בגיל
            35 כמו לברון. כי יש לו גודל וקליעה אבסוןלוטית. עדיף 5 שנים של דוראנט מאשר 10 של AD.

            לברון לוקח את דוראנט בלי למצמץ וגם מגיק

          3. עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס

            גיא צודק.
            אבל אם תיקח את דוראנט אתה גם הורס את ג״ס וגם זה שיקול
            (זה מה שהם עשו לאוקלהומה לא?)

          4. על סמך מה אתה מצהיר שדוראנט יהיה אפקטיבי באותה המידה בגיל 35?
            יש לו היסטוריית פציעות, ומבנה גוף, שהופכים אותו לפגיע יותר למבחן הגיל (בהשוואה ללברון).
            יותר מכך –
            כבר כיום, AD משחק כדורסל לא פחות טוב מזה של דוראנט.
            הפערים בין ה-2 בתפוקה ההתקפית לא גדולים,
            בעוד שבצד ההגנתי, אין באמת מקום להשוואה.

            השורה התחתונה –
            בהתחשב בעובדה שדוראנט משחק על אותה משבצת שלברון כבר תופס,
            זה די ברור שעבור הלייקרס, AD עדיף.

          5. דיוויס מוגבל ביכולתו להשתלט על משחקים. הוא נוטה לפציעות יותר מדוראנט גם בגילו הצעיר. דוראנט בריא כמו סוס. אתה מוזמן לקחת את דיוויס אני אתנחם בדוראנט הכל טוב. לומר דדיוויס ברמה של דוראנט… זה להעליב את דוראנט קשות תזהר שלא יכנס פה בחשבון אנונימי לסגור איתך חשבון

          6. טוב נו שכנעתם אותי,אנחנו ניקח את KD בפרי אייגנט ונעשה טרייד על AD ואז נסגור את הויכוח שלכם (גם לי מותר ווישפול טינקינג מהסוג הקשה ביותר)

          7. שמעון,
            אני לא טוען שדייויס שחקן טוב מדוראנט.
            קבוצה ללא שחקן מוביל, בצדק תבחר בדוראנט לבנות סביבו.

            ללייקרס יש את לברון. הם לא צריכים עוד שחקן כמוהו.
            AD, הוא נותן לקבוצה מימד אחר, הן בהתקפה, והן בהגנה.
            ראית איך צ'אנדלר ומגי פורחים בליקרס לצדם של בול, רונדו, ולברון?
            עכשיו תדמיין שזה דייויס שמקבל את אותם מצבים.

  9. מנחם ממש התגעגעתי למעורבים שלך בבוקר.
    על דוראנט כן דיברנו זה פשוט נמצא בפריוויו של אותו יום שזה קרה.
    הפסקתי לנסות לנחש איפה דוראנט ישחק.היו ימים שחשבתי שיש סיכוי קלוש לניקס אחר כך השתכנעתי שיהיה בלייקרס ואז בא הראיון איתו וחשבתי שישאר בגולדן סטייט ועכשיו יש פתאום שמועות שהוא חזק בכיוון של הקליפרס ורוצה את קוואי איתו(לקליפרס יהיה לתת 2 חוזי מקס בקיץ).בקיצור אחכה ל 1 ביולי.
    כרמלו זה אסון ללייקרס.
    למרות אהבת ילדות למגיק השחקן שמח שסטף קרי מקבל את ההכרה הראויה לו ופתאום סטיבן איי סמית ואלן אייברסון שמים אותו כרכז הפותח בחמישיית כל הזמנים שלהם לפני מגיק.
    מקס קלרמן הוא מה שנהוג לקרוא פוץ.
    מחליף לא ראוי לסקיפ ביילס שעבר לפוקס
    מת שיחליפו אותו ברד נק וויל קיין.
    כשוויל ובטיבו איי ביחד יש ניצוצות.
    ראיתי בשידור חי את דאלאס-יוסטון ולוקה היה בינוני עד אותם רגעי מייקל גורדן שלו.יש לו ביצים כאלה גדולות.
    כל כך שמח שהוא מצליח וכן יש שמחה לאיד נגד כל האמריקאים במדיה הטלוויזיונית וברשתות החברתיות שאמרו שיהיה באסט.
    דווקא בנבא יותר קל לו מאשר באירופה כי המגרש יותר רחב ואין ממש הגנות בנבא בניגוד לאירופה ששם שחקנים היו נדבקים לו לגופייה

    1. אם דיברו על קאווי וגוראנט לקליפרס סה סקופ שלי. כתבתי את זה פה ממזמן לפני שהופיע במקום כלשהו. סיכוי קלוש לזה אבל לך תדע בסיין אנד טרייד על דנילו וטוביאס

      1. שמעון קאט דה בולשיט

        "אם דיברו על קוואי ודוראנט לקליפרס זה סקופ שלי, לפני שהופיע במקום כלשהו" –
        אין, אתה משהו מיוחד.

        מזכיר לי את האיש שפרסם עוד ב-64' שתהיה פריצה למשרדי המפלגה הדמוקרטית בראשית הסבנטיז.

  10. לגבי הסופרסטאר שיצטרף ללברון זה כנרה יהיה דייויס.
    הלייקרס יכולים לצרף 2 סופרסטארים אחד בפרי אייגנסי והשני בטרייד על אינגראם לונזו עוד שחקן שניים ובחירת דראפט.
    אם לילארד היה בפרי אייגנסי אז הוא היה מצטרף לאנטוני דייויס אבל מכיוון שהוא בחוזה וללליקרס אין מספיק נכסים בשביל להטריד את שניהם אז הוא הופך לאופציה שנייה אם דייויס לא יבוא

    1. זה לא כל כך פשוט.

      טרייד פוטנציאלי עבור דייויס, ככל הנראה משמעותו שהפיי רול של השנה הבאה ישאיר לקבוצה (אם הם מוותרים על הזכויות של כל השחקנים החופשיים) פחות מ-30 מיליון מתחת לתקרת השכר (תלוי במחיר של טרייד עבור AD).
      זה לא קצת, אבל המקס לשחקן חופשי עם 10+ שנות ניסיון צפוי להיות 38 מיליון.

        1. בקצרה (בגלל שזה נושא מורכב למדי) –

          קבוצות מתחלקות ל-3:
          קבוצות עם מקום מתחת לתקרת השכר.
          קבוצות ללא מקום מתחת לתקרת השכר, אבל עם מקום מתחת לרף המס.
          קבוצות משלשמות מס.

          הכללים בליגה בנויים ככה שיהיה "קשה יותר" לתחמן אותם כאשר מחתימים שחקנים חופשיים.
          המקום מתחת לתקרת השכר, מחושב לא רק עם נתוני השכר של השחקנים החתומים, אלא גם לוקח בחשבון את השכר הפוטנציאלי ששחקנים שסיימו חוזה יכולים לקבל (קאפ הולד).
          לצורך העניין, הקאפ הולדס של השחקנים שכרגע משחקים בלייקרס, ואשר מסיימים בקיץ חוזה, עומד על 44.5 מיליון.
          זה אומר שבשביל להביא דוראנט, או שחקן אחר מהשוק החופשי, הלייקרס צריכים לוותר על הזכויות עבור כל מי שהפכו בקבוצה לשחקנים חופשיים,
          ואז אם הם רוצים להחתים אותם מחדש, הם יוכלו לשלם להם רק מה שנשאר מתחת לתקרת השכר/חריגה לקבוצות מתחת לתקרה/שכר מינימום. העונה הם השתמשו באותה חריגה (Room Exception) עבור חוזה ה-3.5 מיליון של ביזלי.

        2. תודה. בקיצור, לקאפ הולד יש רף "קשיח"? אי אפשר להביא כמה סופרסטארס שרוצים בשוק החופשי? (אם נניח לרגע שישלמו כמה מס שצריך)

          1. עידו גילרי

            לקאפ הולד אין רף קשיח הוא פשוט נחשב כשכר לצורך חישוב המקום מתחת לתקרה כדי למנוע את הסיטואציה שאתה מתאר.

          2. הקאפ הולד נועד שקבוצה לא תוכל לנצל את הקאפ בשביל שחקנים חופשיים, ואז תחתים שחקנים שסיימו חוזה תוך ניצול זכויות הבירד שלהם.

            כמות הכסף שאפשר להוציא בשוק השחקנים החופשיים שווה לתקרת השכר פחות סך החוזים החתומים פחות החוזים ה-"מתים" (דנג, לדוגמה) פחות הקאפ הולדס.
            יש מקום לחריגה מינימלית מהסך המתקבל על ידי שימוש בחריגת Room Exception.

            כך שהתשובה היא –
            אי אפשר להחתים כמה שחקנים שרוצים במחיר מס מותרות.
            הדרך לשבור את תקרת השכר היא לאגור שחקנים ששווים מקס, לפני הקפיצה הגדולה בשכר שלהם (ע"ע גודלן סטייט והחוזים הנמוכים של קרי, קליי, וגרין. הם ניצלו את קפיצת תקרת השכר החד פעמית, בשביל להביא את דוראנט. זו מקריות נדירה. או הת'אנדר דרך בחירות הדראפט של דוראנט, ווסטברוק, והארדן)

  11. אלכס רבינו

    לוקה דונציץ מוכיח שוב שבריאל מדריד לא ניצלו אותו נכון. בניגוד לפאבלו לאסו שהיה מגיע למשחק עם חילופים מהבית, ריק קרלייל נותן לו את ההגה ואומר סע||

  12. כריסטופר מולטיסנטי

    מעורב מעולה מנחם, וולקאם בק היית חסר..
    חבל שהיחיד שיכול להשתיק את דוראנט בימים אלו, ולהזכיר לו שהוא רק תעודת ביטוח לקבוצת ה 73-9, זה דריימונד.
    מה נהיה מהשחקן הצנוע שהודה לכל אחד ואחד מהקבוצה שלו בבחירה ל mvp.

  13. אפשר כבר לחלק את תואר רוקי העונה??? איזו תצוגת קלאץ' של לוקה הלילה. מנחם אל תיפול מהכסא שהקאפקייק ינחת הלייקרס בקיץ ,
    לדעתי אחד מהשניים דיוויס או הוא יגיעו הקיץ
    חתיכת עוצמות ווקאליות יש לילדה ששרה את ההמנון, מרשימה מאוד.

  14. לא קשור למעורב אבל לצורך ויכוח מתיש בין חברים זקוק להפנייה למקור סטטיסטי טוב שמראה בחירת זריקות מבחינת מיקום במגרש קבוצתי ואישי ואם אפשר גם כזה שמראה כמות נגיעות בכדור של של שחקנים תוך כדי משחק … לעכברי הסטטיסטיקה ופילוח נתונים אודה.

  15. הלייקרס בבעיה.איך שזה נראה התוכנית שלהם הולכת להיכשל.אף שחקן מהפרי אייגנט שהלייקרס בנו עליהם לא יגיע לא דוראנט,בטח שלא קלי ורוב הסיכויים שגם לא לנארד.,
    לגבי דיוויס אז אין לי ספק בכלל שהוא יעבור בטרייד רק שזה לא יהיה ללייקרס.
    יש לי הרגשה שבסוף נקבל את לאב כסופרסטאר השני של הלייקרס.

    1. אין לי מושג מה התכניות שך AD, או מה התכניות של הפליקנס.

      אבל –

      אם AD אכן יבקש טרייד (בדדד ליין הקרוב, יישארו לו שנה וחצי בחוזה, מה שנותן לו עמדת מינוף לא רעה),
      והוא אכן יסמן את הלייקרס כיעד,
      אז אני מאמין שהלייקרס הפעם (להבדיל ממקרי קאוויי וג'ורג') יבחרו ללכת ALL IN.
      הסיכון בכך שדייויס יעזוב אחרי עונה וחצי הוא כזה, שקבוצות מתחרות יתקשו להשוות את הצעת ה-ALL IN של הלייקרס.

      1. יש 2 שאלות לגבי טרייד אפשרי.
        הראשונה זה האם נ"א יתחשבו בכלל בAD או שמא דווקא ילכו אנטי וישלחו אותו הכי רחוק שאפשר(כמובן יחד עם תמורה נאותה)
        השנייה זה האם ככל שעובר הזמן הלייקרס מאבדים את המינוף בהצעות שלהם ואנשים מתחילים להבין שאינגרם זה לא הפרצ'ייז פלייר שחשבו שהוא יהיה.
        ודבר שלישי שלא קשור עדיין בוסטון יכולים להרכיב הצעה יותר טובה

        1. ד"ר רזי הופמן

          הסלטיקס יכולים להרכיב תרייד מעולה אבל רק בסוף העונה ואחרי שקיירי יחתום כבר. קשה לי לראות את זה קורה אלא עם הפליקנס ודייווייס יסכימו לחכות. חבילה יש, אז מה?

          1. בכל מקרה קשה לי להאמין שנ"א יעשו טרייד עוד השנה.הם בכל מקרה יסיימו איתו את העונה בתקווה לעשות את הפליאוף ואיכשהו לשכנע את AD לחתום על חוזה חדש

      2. מה עם טרייד ראש בראש , לברון דייויס?
        ניו אורלינס זוכה לתקשורת חיובית והצלחה די טובה. יש הרבה שנים בחוזה של לברון. הם יכולים לבנות עם זה משהו. בכל מקרה, כרגע מצבם רע והם הולכים לאבד את דייויס.
        הלייקרס מקבלים שחקן צעיר ורעב ששחקנים אחרים ימותו לשחק איתו. יעמדו להם בתור בקיץ.
        ומעל הכל מג׳יק דופק את לברון עד העצם. אני בטוח שאחרי כמה חודשי עבודה איתו הוא מת לעשות את זה.

        1. קודם כל, זה טרייד אפשרי.
          רק שהסיכוי שלו להתממש שואף ל-0 :
          אני מנחש שמג'יק רוצה קבוצה מנצחת.

          לדעתי, החלפה שכזו משאירה את הלייקרס מחוץ לפלייאוף, ואת הפליקנס בטופ 4 של המערב.

          1. לברון זה מפעל בשווי מיליארד דולר לסביבה הקרובה, מנוף כלכלי ללוס אנג'לס וקליפורניה. אף אחד לא מחליף אותו עבור שחקן כדורסל, מוכשר ככל שיהיה (ו-AD הוא אולי השחקן הכי טוב בעולם, מעוד דקה בערך).

          2. יהיה גם מצחיק לראות את לברון, בתפקידו כקובע ההחלטות בקלאצ' ספורטס, נעתר לבקשה לעשות טרייד שישלח אותו לניו אורלינס, מול הלקוח שלו בסוכנות, AD…

    2. שמעון קאט דה בולשיט

      יש לך אוואטאר של דחליל, זה אומר שגם אתה נופל במלכודת איש קש?

      אף אחד בלייקרס לא הצהיר שאלה התוכניות. אלא אם כן שמעון טבדי ותואמיו הספקולנטים בבלוגים בעולם התמנו רשמית.

      התוכנית היתה, לברון ופיתוח צעירים.

      פתאום ממציאים פה, "פול ג'ורג' היה בתוכניות – ווהנה הוא לא בא – אז זה אומר שפול ג'ורג' אמר לא – זה אומר שהלייקרס ולברון מבריחים שחקנים". כנ"ל כל אחד מהשמות האחרים. מישהו נתן פיסת מידע על מו"מ עם ג'ורג', עם דוראנט, עם כל אחד מהשמות האלה? לא.

      אפשר לספקלצ בכיף, רק לא לעשות מזה תיזה מהתיזי.

      1. מסכים שזאת הייתה המטרה לעונה הקרובה,אכן להריץ את לברון עם הצעירים ולראות אם מי מהם אפשר לצאת למלחמה אבל לגבי העונה הבאה???
        יש מישהו בעולם שחושב שרק לברון+הצעירים יכול באיזשהי קונסטלציה להספיק לאליפות,חייב להיות שלב נוסף.ואם זכרוני אינו מטעה אותי אז אפילו מג'יק אמר שצריך לשפוט אותו אחרי שנה הבאה.
        הקיצר אם הלייקרס רוצים אליפות הם חייבים עוד סופרסטאר לצד לברון (החלום הרטוב של הלייקרס זה לדוג אחד מהשחקנים החופשיים ושאינגרם יהיה הכוכב השלישי)

        1. שמעון קאט דה בולשיט

          ברור שיש מקום בתקרה, ברור שהכוונה הסופית היא עוד דגלים בתקרה. אצל הסלטיקס והלייקרס, כל היתר לא נחשב.

          נדמה לי שלכל בר דעת ברור, שאין מה לרוץ עכשיו בכל הכוח, גם בגלל המפלצת במפרץ. גם אותם הסלטיקס אגב לא עושים שום מהלך גיים-צ'יינג'ר, נדמה לי שאיינג' מבין שהעתיד של הירוקים מתחיל על אמת עוד שנתיים בערך.

          במצב הנוכחי גם עוד סופסטאר לא יספיק ללברון והצעירים. הרעיון הוא קודם כל לבשל אחד מהצעירים למדרגה גבוהה (קוזמה הולך ונעשה כזה, הוויתור על רנדל הוא טעות גדולה, הארט לעומ זאת נעשה סוליד גארד), וההימור הגדול הוא לונזו, שאמור להיות הפוינט של העתיד, ובמיוחד ברנדון אינגרם.

          לטעמי, עם שני האחרונים זה לא יקרה. לונזו לא משפר קליעה (הוא חכם בצורה בלתי רגילה, מגן טוב ומוסר נפלא, אבל היום זה לא מספיק), ואינגרם, אולי נדרס בגלל שעל העמדה שלו יושב מישהו קצת יותר גדול. אולי הוא פשוט לא מספיק טוב.

          לליקרס יש ריאלית מקום לעוד מגה-סטאר אחד, והוא מן הסתם, מבחינת מספרים, יגיע בקיץ. את כל היתר יצטרכו לפתח מהחומר הקיים. ככה זה נראה. גבולי מאוד למאבק אליפות, ורק אחרי ששלטון המפרץ יסתיים.

  16. דורון יחי עזרא אהרון

    יחי עזרא אהרון הצנוע והמקסים, תבורך (ברכות מהלב יכולות ליהות מאד אפקטיביות). מנחם האתר פי 77 יותר טוב מההכי טוב באמת, בזכות עזרא מנחם הצוות והמגיבים. יש יותר מידי כתבות טובות.(אני לא מספיקלקרוא מזמן הכל)

    1. דורון יחי עזרא אהרון

      כולכם מדהימים (אני רואה את זה גם אם אנחנו חלוקים על זה 🙂 ). וזה מה שעושה את האתר לאחד הטובים בעולם שבוע נהדר ומבורך לכולכם,

      1. דורון יחי עזרא אהרון

        גם לג'ון (יונתן גזלה) יונתן שגב, אפלטון, וכל מי שנעדר מהאתר אתה נהדר ואת נהדרת, שולחים לכם ברכותואהבה סליחה אם לא הזכרתי מישהו,מתכוון לכולם. אוהבים אתכם

  17. האווי לאסוף

    אחלה מעורב, תודה רבה
    האמירה הכי חשובה, בעיני כמובן, היא לא של דוראנט, אלא דווקא של אמביד. עושה רושם שמדובר בעוד בחור כישרוני, שעקב בעיה בריאותית כלשהיא, נאלץ לאחסן כמויות גדולות של שתן דווקא היכן שהשאר מחזיקים את השכל. חבל

  18. הציפור הנדירה

    לגבי עיצוב האתר, הוא דווקא נהדר ואין בעיה עם העיצוב הנוכחי בשימוש בסלולרי.
    מה שכן טוב שיעשה הוא שתהיה אפשרות לערוך תגובות כך שתהיה אפשרות לתקן טעויות גם לאחר שליחת התגובה.

  19. דורון יחי עזרא אהרון

    מעורב טעים וססגוני מנחם, דלי בקאבס הפך אותם ל.. (כהבטחת מנחם), בהומור (ששולט כאן באתר בזכותכם)

    1. ד"ר רזי הופמן

      עם הפציעות של ביינס ויאבו וכנראה גם הורפורד, יש מצב שנראה את ווילייאמס בשלישי לפנות בוקר. הוא מסקרן אותי מאד כי במעט מאד הדקות שלו הוא הראה כישורי ריבאונד וגם סיומת לא רעה מתחת לסל, כולל תנועה יפה מהעונשין לדאנק. מת לראות מה הוא יכול לתת ב 18-15 דקות עם הרוסטר השני בהנחה שיחליף את תייס.

  20. לוקה חד פעמי!
    הכתובתת הייתה על הכיר של כל מי שרואה כדורסל אירופאי.
    שלוש קבוצות אולי גם ממפיס עצובים מאד שלא בחרו בו.
    לדעתי מבין הקבוצות שלא בחרו בו הקינגס צריכים להיות הכי מרוצים כי באגלי הוא גם כן אולסטאר בהתהוות.

  21. עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס

    תודה מנחם על מעורב מושקע.
    הקטע עם דוראנט נלעס כבר לעייפה. האמירה של אמביד יותר משמעותית ומדאיגה מבחינתה של פילי.
    לוקה מצוין, אני עדיין חושב שאיילון צריך להיות הרוקי של השנה, הבעיה היא שפיניקס חושבת אחרת . . .

      1. מוקדם מדי לקפוץ להשוואות כאלה… בינתיים הוא פשוט לוקה ומסתבר שזה לא רע בכלל. (איכשהו לי הוא דווקא בכלל מזכיר נורא את קוקוץ')

  22. מנחם תודה על המעורב.

    יש לי שאלה אליך בקשר למעורב הקודם שכתבת (יום רביעי שעבר). סעיף 4 המתייחס לדניס סמית' ולוקה דונצ'יץ הזכרת שני מדענים ישראליים חשובים. חיים פקריס ואיתמר פרוקצ'יה (שניהם ממכון ויצמן). מעניין אותי האם יש לך קשר כלשהו אליהם או שרק הזכרת אותם כדוגמה?
    http://www.hoops.co.il/?p=142470

    בקשר למעורב של היום ולמשחק הכדורגל ב-MLS.
    הנה תקציר המשחק:
    https://www.youtube.com/watch?v=u9co99sW1z8

    במשחק נצחה אטלנטה יונייטד את פורטלנד טימברס 2:0 משערים של החלוץ ג'וזף מרטינס (וונצואלה-שליחם של מאדורו וצ'אבס חבריהם של טראמפ) ופרנקו אסקובר (מגן ארגנטינאי).

    דרך אגב, מאמן הקבוצה מאטלנטה הוא חררדו מרטינו הארגנטינאי שאימן בעבר את נבחרות פרגוואי וארגנטינה, את ברצלונה, וניואלס ועוד. כרגע הוא מועמד לאמן את נבחרת מקסיקו.

    ראיתי את תקציר המשחק. אין כאן שום בשורה חדשה מבחינת רמת המשחק ואופיו. כלומר, משחק מהיר מאד, שחקנים בעלי יכולת אתלטית גבוהה, אווירה נפלאה קהל רב וכו'.
    אבל, אבל, אבל… זה לא זה מבחינת הרמה והיכולת ביחס לכדורגל הבינלאומי. על זה אנחנו מדברים וכותבים הרבה זמן. כדורגל זה לא משחק אמריקאי והם לא יהיו ברמה העולמית הגבוהה בשנים הקרובות למרות השיפור.

    1. כמובן שהרמה היא לא של הטובות באירופה. מצד שני המשחק הרבה יותר מהיר, חזק, מלא אנרגיה – וכן, הרבה שגיאות – ומהנה (אותי) מהמשחק האירופאי האיטי עם אלף המסירות.

  23. האמירה של דוראנט די מיותרת. מנקודת המבט של הביקורת, לברון שוב נדפק. איזה סופרסטאר רוצה לשחק ליד כוכב גדול ממנו? יש מעטים ובסיטואציות מסויימות.
    אולי כדאי שהקפקייק ימשיך לשחק טוב, במקום לתת לנו תובנות מהתואר שהוא עשה באיך להתייאש מלנצח יריבים, ולהצטרף אליהם.
    הלייקרס צריכים להגיד תודה ללברון, אף אחד לא הגיע, ולא רצה להגיע אליהם מלבדו, ואם לא היה, סביר שהיתה להם עוד עונה לא רלוונטית.

  24. מנחם מעורב משובח התגעגענו.
    אני חושב שאם יש מישהו שיצטרף זה יהיה AD. העסק אצל הפליקנס לא עובד ונראה לי שמתחיל לבעור לו בעצמות השלב הבא וזה להתחיל להיות איום אמיתי על הטבעת. אני לא מאמיו בתאוריות היש זמן… לברון זה כאן ועכשיו והוא חייב חיזוק מיידי. ואם היתה ל AD התלבטות כלשהיא לדעתי היא נגמרה בשבועות האחרונים. לברון לוקח את חבורת הילדים הזאת למקום החמישי במערב הכי קשוח אי פעם עם 14 קבוצות שרוצות פליאוף – חבירה של AD אליו ויכול להיות שיתחילו לדבר על המפלצת מעיר המלאכים נגד המפלצת מהמפרץ. יש לי תחושה שזה קרוב. יהיה קשה לניו אורלינס לוותר עליו יחד עם זה אני לא מאמין שילכו נגדו. תחושה.
    לגבי לוקה זה ה real deal ככה עושה רושם עכשיו . עוד מוקדם להעריך אבל פוטנציאל למגה סטאר זה נראה הגיוני עכשיו בשבילו.
    אמביד ממש מוזר. איך אפשר להסתכל לבאטלר בעיינים אחרי היציאה הזאת. בנוסף פילי פתאום במקום השני יש אחלה תוצאות. אז מה הוא והאגו שלו יותר חשובים מהקבוצה? קצת דפוק הייתי אומר.
    תודה רבה מנחם.

  25. שיואוו איזה טירוף ההמנון האמריקאי אין דברים כאלה
    לחשוב מה קרה למי שהיה באיצטדיון.

    מדהים איך האמריקאים לוקחים משהו ופשוט הופכים את זה למשהו אחר לגמרי
    הפכו את הכדורגל לשואו מטורף
    (למען הסר ספק אין פה שמץ של זלזול אלא להיפך)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט